Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy 

www.wsg.bydgoszcz.pl 

Wydział Nauk Stosowanych w Słupsku

 

Studia kształcą copywriterów, SEO copywriterów, redaktorów mediów społecznościowych, którzy będą potrafili tworzyć treści internetowe i marketingowe z wykorzystaniem sztuki storytellingu.

Korzyści

Słuchacze poznają techniki i tricki stylistyczne (np. paralelizm, elipsa, zasada 2-3-1). Nauczą się tworzyć skuteczne treści internetowe wedle założeń Inbound Marketingu (blogi, opisy produktów w sklepach internetowych, landing pages, media społecznościowe). Zgłębią tajniki  storytellingu i marketingu narracyjnego. Poznają techniki opowiadania wypracowane przez słynnych pisarzy (np. Ernesta Hemingwaya, Iana Fleminga). Wypróbują metody zwięzłego pisania, zaczerpnięte z trailerów, reklam, tekstów piosenek, tweetów i postów na Facebooku.. Zawód kilka lat temu całkowicie nieznany, nawet swoją nazwę zapożyczył z języka angielskiego. Bo jak po polsku nazwać osobę piszącą teksty wykorzystywane w reklamach prasowych, radiowych, telewizyjnych i wszelkich innych materiałach promocyjnych, takich jak ulotki, broszury, katalogi itp. Zawód, który łączy w sobie umiejętności artystyczne, językowe, wiedzę psychologiczną i socjologiczną, umiejętność pracy pod presją czasu, uległość własnych ambicji artystycznych wobec wymogów klienta.

Uczestnicy

Studia skierowane są do pracowników działu marketingu, redaktorów serwisów internetowych i społecznościowych, ale także dla osób z wykształceniem humanistycznym, które planują karierę w branży e-marketingu czy e-PR.

Program:

  • Tworzenie treści marketingowych
  • Copywriting
  • Storytelling
  • Warsztat marketing narracyjny
  • Zarządzanie treściami marketingowymi
  • Stylistyka
  • Warsztat twórczego myślenia
  • Social media
  • Branding
  • Podstawy komunikacji wizualnej w marketingu
  • Kody komunikacyjne w marketingu
  • Podstawy tworzenia treści wizualnych
  • Projekt i egzamin

Forma zaliczenia

  • Praca dyplomowa
  • Egzamin końcowy

Czas trwania: 2 semestry/186 godzin